Yönetim Hizmetleri Daire Başkanı

Elif BENLİCE

Yönetim Hizmetleri Daire Başkanı

Biyografisi

Güncellenme Tarihi 02 Ağustos 2024, Cuma
  • Doğum Yeri

    Artvin

  • Doğum Tarihi

    1977

  • Öğrenim

    Lisans: Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü

    Yüksek Lisans: Gazi Üniversitesi Kamu Yönetimi ve Siyasal Bilgiler Fakültesi Yasama Bilimleri ve Siyasal Temsil alanı

  • Medeni Durumu

    Evli

  • Yabancı Dil

    İngilizce , Gürcüce

1977 yılında Artvin’in Borçka ilçesinde doğdu. İlk orta ve lise eğitimini Artvin Borçka’da tamamladı, daha sonra sırasıyla Adalet Yüksek Okulu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu. Yüksek Lisansını Gazi Üniversitesi Kamu Yönetimi ve Siyasal Bilgiler Fakültesi Yasama Bilimleri ve Siyasal Temsil alanında tamamladı.

Çalışma hayatına 1997 yılında Adalet Bakanlığında Zabıt Katibi olarak başladı. Görevde yükselme sınavı ile Yazı İşleri Müdürü olarak atandı. 15 yıl farklı illerde Yazı İşleri Müdürü ve İcra Müdürü olarak görev yaptı. 2011 yılında kurum değişikliği ile atandığı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığında, Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü ve Uluslararası İşgücü Genel Müdürlüğünde çalıştı. Çalışma Genel Müdürlüğünde Toplu İş Sözleşmesi Daire Başkanlığında Yetki Şubesi Müdürü olarak görev yaptı. 2020 yılı itibariyle Çalışma Genel Müdürlüğü Sendika İşkolları Daire Başkanı ve Resmi Arabuluculuk Daire Başkanı olarak görev yaptı, Haziran 2023 tarihinden itibaren Yönetim Hizmetleri Daire Başkanı olarak görevini sürdürmektedir.

Orta derecede İngilizce, iyi derecede Gürcüce bilen BENLİCE, evli ve 2 çocuk annesidir.

Görevlerimiz

Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı

a) Genel Müdürlüğün insan gücü planlaması ve personel politikası ile ilgili çalışmaları yapmak
b) Genel Müdürlük personelinin kadro, atama, yer değiştirme, geçici görevlendirme, göreve başlayış ve ayrılış, terfi, görevde yükselme unvan değişikliği, izin, disiplin, emeklilik, istifa ve benzeri özlük işlemlerini yürütmek
c) Genel Müdürlüğün gelen ve giden evrak faaliyetlerini ilgili yönetmelikler çerçevesinde düzenlemek ve yürütümünü sağlamak
ç) Genel Müdürlük arşivini oluşturmak ve imha edilecek evrakları Daire Başkanlıkları ile koordineli bir şekilde yürütmek
d) Mali mevzuat uyarınca Genel Müdürlüğümüz, Kamu Görevlileri Etik Kurulu ve Yüksek Hakem Kurulu Başkanlığı’nın bütçe ve yatırım teklif çalışmaları, yıl içi bütçe işlemleri, maaş tahakkuk, yolluk, ihale, satın alma işlemlerini yerine getirmek
e) Genel Müdürlüğün ihtiyacı olan mal ve hizmetleri, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhaleleri Sözleşmesi Kanununu hükümleri doğrultusunda temin etmek
f) Genel Müdürlüğe ait taşınır malların ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde giriş, çıkış, sayım, devir, bakım onarım ve yılsonu işlemlerini yürütmek, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemine kaydetmek
g) Ulusal kalkınma planı, strateji ve politikaları, yıllık program ve hükümet programı çerçevesinde Genel Müdürlüğün strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları Strateji Geliştirme Başkanlığı ile koordineli bir şekilde yapmak
ğ) Stratejik Plan ve Performans Programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek
h) Döner Sermaye işlerini yürütmek
ı) Genel Müdürlüğün görev alanına giren konularda ALO 170 ve CİMER üzerinden gelen başvuruları koordine ederek ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak
i) Görev alanı dâhilinde evrak ve arşiv faaliyetlerini yürütmek
j) Genel Müdürlük Makamınca verilecek diğer görevleri yürütmek

Web sitemizde sunulan ve açıkça talep etmiş olduğunuz hizmetler için kesinlikle gerekli, birinci taraf oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır.   Daha fazla bilgi için linke tıklayarak Çerez Aydınlatma Metnine ulaşabilirsiniz.